The Artima Developer Community
Sponsored Link

.NET Buzz Forum
Das Wetter ... die Termine ... und User Group Treffen

0 replies on 1 page.

Welcome Guest
  Sign In

Go back to the topic listing  Back to Topic List Click to reply to this topic  Reply to this Topic Click to search messages in this forum  Search Forum Click for a threaded view of the topic  Threaded View   
Previous Topic   Next Topic
Flat View: This topic has 0 replies on 1 page
Damir Tomicic

Nickname: damir
Registered: Apr, 2004

Damir Tomicic is Microsoft Regional Director for Germany and INETA Lead
Das Wetter ... die Termine ... und User Group Treffen Posted: Jul 18, 2005 4:37 AM
Reply to this message Reply

This post originated from an RSS feed registered with .NET Buzz by Damir Tomicic.
Original Post: Das Wetter ... die Termine ... und User Group Treffen
Feed Title: Damir Tomicic : community powered
Feed URL: http://tomicic.de/SyndicationService.asmx/GetRss
Feed Description: stuff about .NET, community and life - in several languages.
Latest .NET Buzz Posts
Latest .NET Buzz Posts by Damir Tomicic
Latest Posts From Damir Tomicic : community powered

Advertisement

Das Wetter am Wochenende hat meine Pläne bezüglich der Bearbeitung des Videomaterials stark beeinflusst ... ich würde sagen, verschoben. Eine Fahrradtour mit den Freunden und ein Open-Air Festival sind doch verlockender. Vielleicht regnet es bald? ;-)

Am 27.07. planen wir erneut einen Treffen der .NET User Group Franken (www.dodned.de) zu veranstalten. Ein Bericht von TechEd 2005 (USA und Europe) von mir für die daheimgebliebenen sowie ein Vortrag zum Thema Enterprise Library von Daniel Zeiss sind die aktuellen Themen. Eine traditionelle Buchverlosung mit Hilfe des einzigartigen Verlosungsprograms der User Group (geschrieben von Thomas Müller und Holger Ferstl) darf natürlich nicht fehlen.

Zusätzlicher Anreiz: jeder Besucher erhält eine "Visual Studio 2005 Beta 2 Kit" DVD ;-)

This weblog is sponsored by Axinom GmbH.

Read: Das Wetter ... die Termine ... und User Group Treffen

Topic: Requirments collection for User Interfaces Previous Topic   Next Topic Topic: Documentation for Business Scorecard Manager 2005

Sponsored Links

Google
  Web Artima.com   

Copyright © 1996-2019 Artima, Inc. All Rights Reserved. - Privacy Policy - Terms of Use