The Artima Developer Community
Sponsored Link

.NET Buzz Forum
Die Jahrhundertkatastrophe

0 replies on 1 page.

Welcome Guest
  Sign In

Go back to the topic listing  Back to Topic List Click to reply to this topic  Reply to this Topic Click to search messages in this forum  Search Forum Click for a threaded view of the topic  Threaded View   
Previous Topic   Next Topic
Flat View: This topic has 0 replies on 1 page
Damir Tomicic

Nickname: damir
Registered: Apr, 2004

Damir Tomicic is Microsoft Regional Director for Germany and INETA Lead
Die Jahrhundertkatastrophe Posted: Dec 29, 2004 10:40 AM
Reply to this message Reply

This post originated from an RSS feed registered with .NET Buzz by Damir Tomicic.
Original Post: Die Jahrhundertkatastrophe
Feed Title: Damir Tomicic : community powered
Feed URL: http://tomicic.de/SyndicationService.asmx/GetRss
Feed Description: stuff about .NET, community and life - in several languages.
Latest .NET Buzz Posts
Latest .NET Buzz Posts by Damir Tomicic
Latest Posts From Damir Tomicic : community powered

Advertisement

In Gespraechen mit den Freunden, die ihre Ferien in Asien verbringen und gluecklicherweise dem Tod entgehen konnten, habe ich erfahren, wie verzweifelt die Lage ist. Ich moechte meine tiefe Trauer und Verbundenheit allen aussprechen, die in dieser schrecklicher Tragoedie einen lieben Menschen verloren haben. Ein unglaublich schmerzhafter Hinweis fuer die Menschheit: mit einem funktionierenden Warnsystem haette die Katastrophe verhindert werden koennen.

Es gibt so viele wichtige Aufgaben, die wir erledigen muessen, damit die Menschen auf dieser Erde gesuender, gluecklicher und sicherer leben koennen. Schaut euch dieses Video an und denkt darueber nach, vielleicht das Geld (oder zumindest ein Teil davon) fuer Geschenke dieses Jahr woanders zu investieren.

http://www.worldonfire.ca/

This weblog is sponsored by Axinom GmbH.

Read: Die Jahrhundertkatastrophe

Topic: Learning from Juval Lowey Previous Topic   Next Topic Topic: Earthquake and Tsunami in Chennai

Sponsored Links

Google
  Web Artima.com   

Copyright © 1996-2019 Artima, Inc. All Rights Reserved. - Privacy Policy - Terms of Use