The Artima Developer Community
Sponsored Link

.NET Buzz Forum
Axinom goes CES 2008 in Las Vegas

0 replies on 1 page.

Welcome Guest
  Sign In

Go back to the topic listing  Back to Topic List Click to reply to this topic  Reply to this Topic Click to search messages in this forum  Search Forum Click for a threaded view of the topic  Threaded View   
Previous Topic   Next Topic
Flat View: This topic has 0 replies on 1 page
Damir Tomicic

Nickname: damir
Registered: Apr, 2004

Damir Tomicic is Microsoft Regional Director for Germany and INETA Lead
Axinom goes CES 2008 in Las Vegas Posted: Jan 2, 2008 3:01 PM
Reply to this message Reply

This post originated from an RSS feed registered with .NET Buzz by Damir Tomicic.
Original Post: Axinom goes CES 2008 in Las Vegas
Feed Title: Damir Tomicic : community powered
Feed URL: http://tomicic.de/SyndicationService.asmx/GetRss
Feed Description: stuff about .NET, community and life - in several languages.
Latest .NET Buzz Posts
Latest .NET Buzz Posts by Damir Tomicic
Latest Posts From Damir Tomicic : community powered

Advertisement

Im Jahr 1983 trat Bill Gates zum ersten Mal auf der CES (Consumer Electronics Show, [1]) auf. Da es damals noch kein Powerpoint gab und die Projektoren nicht mit dem PC gesteuert wurden, stand William H. Gates Senior höchstpersönlich hinter der Bühne und half seinem Sohn bei seinem ersten Auftritt. In diesem Jahr, in nur wenigen Tagen wird Bill Gates zum letzten Mal (sag niemals nie, wie James uns gelehrt hat, dennoch...) vor dem Publikum auftreten und die CES feierlich eröffnen.

Für ihn ist es ein Abschied von der CES-Bühne, für uns dagegen schlägt unser Jahr 1983 - Axinom wird nämlich zum ersten Mal auf der CES dabei sein. Unsere Applikationen und Lösungen werden in der Microsoft IP2TV Partner Lounge im Hilton Hotel in Las Vegas vom 7. bis 10.01.2008 präsentiert: 

Delivering Online Service to the TV Platform
Experience a new generation of IP-connected solutions. Expand online services’ reach and business potential easily from the PC to the TV platform – with the same backend. Axinom solutions are providing a seamless integration of classic television, home networking and TV-targeting IP services. Enjoy a broad range of IP based TV services like Video on Demand, IP based TV or Online Shopping.

Für mich persönlich ist es eine große Sache, denn dieser Auftritt ist die Eröffnungsgala für unseren Eintritt in den US-amerikanischen Markt. Ich werde leider nicht persönlich dabei sein und mein Papi bleibt von den Strapazen einer solchen Messe verschont, aber sehr bald steht meinen Kollegen und mir eine nächste USA-Reise bevor. Wie gesagt, die CES ist nur der Anfang ... ;-)

[1] http://www.cesweb.org
[2] http://www.axinom.de

Read: Axinom goes CES 2008 in Las Vegas

Topic: Empfehlung: Beste und Innovativste Restaurants in der Welt Previous Topic   Next Topic Topic: Rückblick 2007, Aussichten 2008

Sponsored Links

Google
  Web Artima.com   

Copyright © 1996-2019 Artima, Inc. All Rights Reserved. - Privacy Policy - Terms of Use